یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

خودکشی

کالین ویلسون که امروز نویسنده ی مشهوری است،وسوسه خودکشی راکه در شانزده سالگی به او دست داده بود،چنین توصیف میکند:
وارد آزمایشگاه شیمی مدرسه شدم و شیشه ی زهر را برداشتم....
زهر را در لیوان پیش رویم خالی کردم،غرق تماشایش شدم،رنگش را نگاه کردم و مزه ی احتمالی اش را در ذهنم تصور کردم.سپس اسید را به بینیم نزدیک کردم، و بویش به مشامم خورد، در این لحظه، ناگهان جرقه ای از آینده در ذهنم درخشید..... و توانستم سوزش آن را در گلویم احساس کنم و سوراخ ایجاد شده در درون معده ام را ببینم. احساس اسید آن زهر آن چنان حقیقی بود که گویی به راستی آن را نوشیده بودم.سپس مطمئن شدم که هنوز این کار را نکرده ام.
در طول چند لحظه ای که ان لیوان را در دست گرفته بودمو امکان مرگ را مزه مزه میکردم،با خودم فکر کردم:اگر شجاعت کشتن خودم را دارم، پس شجاعت ادامه دادن زندگی ام را هم دارم.

چیدان

نظرات 2 + ارسال نظر
ابوالفضل دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:09

به نظر من قالب قبلی وبلاگ خیلی بهتر از این قالب بود...

سلام سال جدید برشما هم مبارک ضمنا امیدوارم قالب جدید رضایت شما را جلب کرده باشد .ممنون از پیشنهاد جنابعالی.

ابوالفضل دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:15

سلام سال جدیدو به همه تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال پرخیرو برکتی برای همه باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد