یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

دنیا خیلی زیباتر خواهد شد اگر بیاموزیم

دنیا خیلی زیباتر خواهد شد اگر بیاموزیم:

دروغ نگوییم،

تهمت نزنیم،

مؤدب باشیم،

صادق باشیم،

انتقاد پذیر باشیم،

دیگران را آزار ندهیم،

وجدان داشته باشیم،

از کسی بت نسازیم،

نظافت را رعایت کنیم،

از قدرت سوء استفاده نکنیم،

پشت سر کسی غیبت نکنیم،

به عقاید همدیگر احترام بگذاریم،

مسؤلیت اشتباهاتمان را بپذیریم،

به قومیت و ملیت کسی توهین نکنیم،

به ناموس دیگران چشم نداشته باشیم و

در مورد دیگران قضاوت و پیش داوری نکنیم....



نقل از:الموت 3

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 13:42

تا بحال راهنمایى به این جالبى دیده اید ?
زنگ تفریح بود منم گفتم یک دورى بزنم بالا تر که رفتم گفتم برگردم از روبرو یک پیر زن کفتم حاج خانم ببخشید از این طرف راه است برم مدرسه پیرزنه گفت پسر جان از وسط همین گندم ها بزن برو گفتم ازین جا که درست نیست گفت مگه تو گوسفندى که گندم ها خراب شن یک نگاه به پیرزن کر دم وگفتم ممنون و امدم مدرسه براى بچه ها تعریف کردم وکلى خندیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد