پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۸May 2024 9
جستجوی پیشرفته
عصر ایران   ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
سخنگوی کاخ سفید در هواپیمای ریاست جمهوری موسوم به ایر فورس وان با خبرنگاران گفتگو می کرد، افزود: ارزیابی دقیق از موضع دو طرف نشان می دهد که آنها می توانند اختلافات باقی مانده را از بین ببرند ...
خبر فوری   ۷ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعای ضد ایرانی واشنگتن مبنی بر تهدید بودن جمهوری اسلامی ایران برای منطقه مدعی شد که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل حمله اسرائیل متوقف شد.
کهکشانی ها با کامبکی دو دقیقه ای بازی باخته در خانه برابر بایرن مونیخ را بردند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.
ورزش 3   ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
شهرداری گرگان فینال سوم سوپر لیگ غرب آسیا را به تیم الریاضی لبنان واگذار کرد.
سلام نو   ۳ ساعت پیش   + ۵۱ سایت دیگر  
عبدالرسول پورعباس از سوی رئیس جمهور به عنوان سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منصوب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۸ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که در صورت پیشروی ارتش اسرائیل به مناطق مسکونی در رفح، آمریکا از ارائه اسلحه و توپخانه به اسرائیل خودداری خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۵ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از شهادت 3 تَن از رزمندگان این گردان ها در جنوب لبنان خبر داد.
میزان   ۷ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
رئیس کمیته فناوری اطلاعات استانداری تهران، گفت که مجموعاً 16 هزار و 354 صندوق بین فرمانداری های حوزه انتخابیه تهران توزیع شده که 12 هزار و 644 صندوق برای تهران است.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
پاول دورف با بازنشر ادعا می گوید با افراد مهمی صحبت کرده است که مدعی شده اند پیام های خصوصی شان در سیگنال سر از رسانه ها و دادگاه های آمریکا درآورده اند.
عصر ایران   ۷ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
با وجود درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر محل برگزاری بازی مقابل هوادار، سازمان لیگ اعلام کرد که این دیدار طبق برنامه قبلی در ورزشگاه پاس قوامین و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۴۹ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
رئیس دفتر سیاسی حماس و رئیس ائتلاف الفتح عراق طی تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات مربوط به جنگ غزه گفت و گو کردند.
میزان   ۷ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان انرژی اتمی در آیین اختتامیه نخستین کنفرانس بین المللی علوم وفنون هسته ای، گفت: برگزاری کنفرانس بین المللی علوم وفنون هسته ای یک فرصت آفرینی بود.
میزان   ۳ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
سفیران جدید قزاقستان، صربستان و فنلاند در ایران در دیدار با وزیر امور خارجه، استوارنامه خود را تقدیم کردند.
خبر آنلاین   ۶ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
ارزشمندترین باشگاه های فوتبال سال 2024 مشخص شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۰ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
طرز تهیه ماهی دودی چاشنی پرطرفدار غذاهای محلی گیلان را در این ویدئو می بینید. امکان ندارد سری به بازارهای محلی شمال زده باشید و ماهی دودی های به نخ کشیده و آویزان را ندیده باشید ...
خبرگزاری مهر   ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۳۴ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تاکنون به واشنگتن اجازه دسترسی کنسولی به گوردون بلک سرباز بازداشت شده آمریکایی در روسیه داده نشده است.
فرارو   ۵ ساعت پیش   + ۳۶ سایت دیگر  
تسنیم نوشت: مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه خانه بازداشت شد. ...
ورزش 3   ۹ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
مرتضی پورعلی گنجی امکان همراهی پرسپولیس در تمرینات با توپ را به دست آورده است.
ایلنا   ۸ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
همزمان با آغاز دهه کرامت، شبکه های سیما، ویژه برنامه هایی را به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و ولادت امام رضا علیه السلام روانه آنتن می کنند.
ماموران انتظامی شهرستان رشت، با حضور و اقدام به موقع، از خودسوزی یک شهروند رشتی جلوگیری کردند.
ورزش 3   ۸ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، قرارداد مشهوری که روی یک برگ دستمال نوشته شده بود به زودی در حراجی به فروش گذاشته می شود.
ایسنا   ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از سال آینده تحصیلی، مقطع کارشناسی ارشد مامایی در هرمزگان راه اندازی می شود.
الف   ۴ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال 72 هزار معلم از طریق ماده 28 و حدود 30 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب خواهیم کرد ...
ایرنا   ۶ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
سبزوار- ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ایجاد اشتغال از برنامه های اصلی این نهاد است و امسال 300 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارایه وام اشتغال به مددجویان کشور منظور شده است.
سه تیم نخست جدول لیگ دسته اول فوتبال بر رقبای خود غلبه کردند تا از نفت مسجدسلیمانِ رده چهارمی فاصله بگیرند. به گزارش تابناک ورزشی، خیبر که بیست ودومین پیروزی خود را در این فصل به دست آورد ...
خبرگزاری مهر   ۹ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
ارومیه- رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 2 هزار هکتار با بیماری های برگی غلات در استان مبارزه شده است.
ورزش 3   ۷ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
با دستور رئیس فدراسیون فوتبال، هرگونه فعالیت حاشیه ساز از سوی تیم های لیگ برتر ممنوع اعلام شد.
خبرگزاری مهر   ۹ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
ارومیه-استاندار آذربایجان غربی گفت: بازگشایی مرز تمرچین و تردد زائران اربعین حسینی از این مرز، یک ظرفیت بزرگ فرهنگی را برای استان ایجاد کرده است.
همشهری   ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی اظهار داشت: در صورتی که رژیم صهیونیستی جسارت کند و به تاسیسات هسته ای ایران لطمه بزند، سطح بازدارندگی ما متفاوت خواهد شد.
ایسنا   ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
ایسنا/یزد چادرملو اردکان با یک گل مقابل خوشه طلایی ساوه به پیروزی رسید تا یک قدم دیگر به لیگ برتر نزدیک شود.
معاون امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: 250 هزار هکتار از باغات کشور زیر کشت سیب درختی است که سالانه سه تا چهار میلیون محصول از این باغات برداشت می شود.
در پی تصادف یک خودرو پراید با یک موتور سیکلت در جاده نوده ملک به عطا آباد آق قلا دو نفر جان باختند.
خبرگزاری مهر   ۲ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
در پی کمبود سوخت و یورش نظامی و تشدید حلقه محاصره شهر رفح، رئیس سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که مقادیر سوخت موجود در بیمارستان های جنوب نوار غزه تنها برای 3 روز دیگر کفایت می کند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چند منطقه از شهر قزوین مانند خیام، ملاصدرا، فلسطین قابلیت اتصال به شبکه فیبر نوری را دارند و اقبالیه، مهرگان و آبیک هم از هفته آینده این قابلیت را خواهند داشت.
عصر ایران   ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
رئال مادرید با 17 حضور در فینال جام باشگاه های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا، رکورددار این رقابت ها است.
فرارو   ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری نشستی با عنوان رهاورد فلسفه در اخلاق؛ با نگاهی به کتاب فلسفه اخلاق شهید مطهری در دانشگاه مفید قم برگزار شد و مجتبی مطهری فرزند آیت الله شهید مطهری و ابوالقاسم فنایی ...
ایرنا   ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان در پیامی به مناسبت "روز خرم آباد" گفت: توسعه و آبادانی هر چه بیشتر خرم آباد زیبنده استان لرستان بوده و در این مهم نقش همه مدیران، خصوصا شهرداری و شورای شهر برجسته تر است.
خبرگزاری مهر   ۷ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
قم- استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دانشجویان دانشگاه های مختلف دنیا علیه جنایت های رژیم صهیونیستی به میدان آمده اند و علیه آنها شعار می دهند و این نشان از بیداری دانشجویان است.
میزان   ۵ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه و ایران بر تقویت فرصت های فرهنگی، اقتصادی و محیط زیستی برای توسعه روابط دوجانبه تأکید شد.
آفتاب نیوز   ۶ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
ظهر امروز تصویری از یکی از ستون های بتنی پل میرداماد تهران در شبکه های اجتماعی منتشر شد که گویی ترک های این ستون بتنی توسط دو تسمه مهار شده است!
عصر ایران   ۵ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
کانون مربیان فوتبال ایران در راستای گام برداشتن در مسیر نوآوری و استفاده از فناوری های روز، دوره ای فشرده با عنوان "استفاده از هوش مصنوعی در فوتبال" را برای اعضای خود برگزار کرد.
ورزش 3   ۱ ساعت پیش    
بایرن مونیخ و کل آلمان یکپارچه از سیمون مارسینیاک خشمگین هستند و می گویند گل تساوی آنها در بازی با رئال به سرقت رفته است.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
گاومیش ها با وزن زیاد خود می توانند لانه جغد ها را تخریب کنند. جغد ها برای دور کردن گاومیش ها، صدای مار سمی را تقلید می کنند.
ایلنا   ۳ ساعت پیش    
رئال مادرید گل دوم خود را به بایرن مونیخ در شرایطی به ثبت رساند که حریف به شدت به آن اعتراض داشت.
ورزش 3   ۳ ساعت پیش    
گل رئال مادرید به بایرن مونیخ به دلیل خطای ناچو فرناندز مردود شد.
ایرنا   ۳ ساعت پیش    
تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در نوزدهمین روز اردیبهشت به دیدار بازیکنان تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب، صحبت های وزیر ورزش درباره پرداخت پاداش پرداختی به قهرمانان و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.
ورزش 3   ۳ ساعت پیش    
چهره های مطرحی از جهان ورزش امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور دارند تا بازی بین تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ را تماشا کنند.
ایسنا   ۵ ساعت پیش    
ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال شهر راز از تبعیض بین دو تیم شیرازی گلایه کرد و گفت: اگر فجر سپاسی با وجود دریافت کمک 8 میلیارد تومانی شهرداری شیراز، به لیگ برتر صعود نکند باید پاسخگو باشد.
خبرگزاری مهر   ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
روسیه اعلام کرد که 2 منطقه در خارکیف و دونتسک را به تصرف خود درآورده است.
ایسنا   ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
ایسنا/هرمزگان معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی به همراه جمعی از مسئولان استانی از پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس بازدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۵ ساعت پیش    
تبریز- تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
خرم آباد - استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا رفت.
روزنامه مردم سالاری   ۵ ساعت پیش    
تخصیص بی حد وحصر ارز به مونتاژکاران خودروی چینی در حالی از سوی دولت انجام می شود که نارضایتی از کیفیت اینگونه خودرو ها بالاست ...
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:دادستان ها باید بر توقیف و انتقال قاعده مند وسائط نقلیه به پارکینگ ها نظارت کنند و کار ضربتی ...
مدیرکل ثبت اسناد و املاک سمنان با اشاره به روند صدور سند برای اراضی صنعتی و کشاورزی در غرب استان، گفت: 2 هزار و 394 هکتار زمین در شهرک های صنعتی شهرستان گرمسار سنددار شد.
انتخاب   ۳ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
شامگاه چهارشنبه هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی بیش از 100 واحد مسکونی و تجاری در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) شفت طعمه حریق شد.
پارسینه   ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش اقتصادآنلاین ، بر اساس قیمت محصولات سایپا در بازار، قیمت ساینا دوگانه سوز صفر با کاهش 9 میلیون و 500 هزارتومانی به 446 میلیون تومان رسید. همچنین قیمت کوییک آر تیپ اس نیز 3 میلیون تومان ارزان شد. ...
 
 
 
 

جدیدترین خبرها