شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته
ایسنا   ۲۶ دقیقه پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
پائولو رانگل، وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
ایسنا   ۳۶ دقیقه پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه شنبه (11 اردیبهشت) همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد.
عصر ایران   ۵۲ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
پایگاه خبری روسیا الیوم بامداد شنبه به نقل از نیویورک تایمز گزارش داد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در هفته پیش رو به تل آویو سفر می کند تا مذاکرات آزادی اسرا و عملیات احتمالی در رفح را بررسی کند.
به گزارش پارت نیوز؛ آیا تا به حال پیش آمده باشد دقایقی جلوی در یخچال بایستید و از خودتان بپرسید که غذا چی بپزم؟ این سوال در خانه های ایرانی نمی تواند خیلی آزار دهنده باشد چراکه گزینه های بسیاری پیش ...
ایرنا   ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اسلام آباد - ایرنا - وزیر دفاع پاکستان گفت: آمریکا و اروپا بعنوان حامیان اصلی نسل کشی مردم غزه باید دست از حمایت از "صهیونیستی کودک کش" بردارند.
ورزش 3   ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دختر پاکو خمس، سرمربی سابق تراکتور، می گوید پدرش بعد از سال ها کار با فوتبالیست ها توصیه مهمی به او کرده است.
عصر ایران   ۴۶ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
سایت پرتغالی flashscore در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه 40 به گل رسید ...
خبرگزاری مهر   ۲۹ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
ایلام-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان و بهره مندی جمعیتی بالغ بر یک هزار و 200 نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار خبر داد.
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
در ادامه بیانیه کره شمالی همچنین آمده است: آیا در ایالات متحده آمریکا نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟
ایسنا   ۲ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت های 2024 به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
حرف تو      
در بودجه امسال دولت قصد دارد ۲۵۶.۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص دهد که نسبت به بودجه سال گذشته حدود ۲۴ درصد رشد دارد ...
ارشیا مصدقی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در جایگاه ششم رقابت ماده پرش با نیزه قرار گرفت.
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از نجات جان کودک 2 ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد خبر داد
مشرق نیوز   ۱ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
به گزارش مشرق ، یک پهپاد ام کیو - 9 به ارزش تقریبی 30 میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد. پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه سی بی اس اعتراف کرد که یک ...
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل شدن آب شرب 100 درصد روستا های مناطق تحت تأثیر سیلاب استان خبر داد.
ورزش 3   ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در 24 ساعت گذشته بود.
ایرنا   ۱ ساعت پیش    
مشهد- ایرنا- رژیم اشغالگر قدس این روزها شرایط سختی را می گذراند و پس از عملیات غرورانگیز انتقام "وعده صادق"، دست به هر عملی می زند تا مگر از بار سنگین این شکست مفتضحانه بکاهد.
استاندار اردبیل خواستار احیای جایگاه شایسته این استان در رشته کشتی فرنگی شد.
ورزش 3   ۷ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت یک نفر و مصدوم شدن 9 نفر دیگر در حادثه سقوط مینی بوس به دره خبر داد.
همشهری   ۴۸ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
خلیل الحیه معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم.
عصر ایران   ۱۶ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
حزب الله لبنان اعلام کرد که فرج الله علی حمود ملقب به ساجد از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.
خبر آنلاین   ۲ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
جنبش های حماس و فتح و یک دیپلمات در پکن عصر جمعه اعلام کردند که چین میزبان مذاکرات آشتی داخلی میان گروه های فلسطینی خواهد بود.
پلیس فتا   ۱۶ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
رئیس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه " تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی " طی سال جاری خبر داد . ...
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امداد برای نجات 9 نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.
میزان   ۳۰ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۲ دقیقه پیش   + ۸ سایت دیگر  
اقدام نبویان برای تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی، در واقع اعلان جنگ با قالیباف است و تلاشی همه جانبه برای از بین بردن فراکسیون فعلی قالیباف و تشکیل فراکسیونی جدید و البته تقریبا با همان نام مجلس یازدهم ...
ایرنا   ۳۲ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
گناباد-ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: تاکنون حدود یک هزار و 100 قطعه زمین از سایت 240 هکتاری نهضت ملی مسکن بر اساس قرعه کشی به متقاضیان دارای شرایط این شهرستان واگذار شده است.
خبرگزاری مهر   ۷ دقیقه پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می کنند.
ایسنا   ۶ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
با ادامه حمایت های گسترده دولت بایدن از اسرائیل، شعله های خشم دانشجویان آمریکایی علیه حامیان اسرائیل از جمله در دانشگاه های این کشور بالا گرفت و اکنون امواج خروشان اعتراض دانشجویان علیه اسرائیل تقریبا به سراسر آمریکا ...
ایلنا   ۷ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه گر بوده ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت ...
روسیه هشدار دارد در صورتی که کانادا دارایی های مسکو را مصادره کند، روابط دیپلماتیک خود را با اوتاوا کاهش خواهد داد.
فرارو   ۳۶ دقیقه پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
طبق ماده پنج قانون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، مشاوران و روانشناسان برای هرگونه اشتغال در حرفه خود باید دارای پروانه از سازمان نظام روانشناسی باشند. ...
ورزش 3   ۹ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
فابریتزیو رومانو جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینتر را فاش کرد: قراردادی دو ساله با گزینه تمدید یک ساله.
عصر ایران   ۵۸ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
احتمال می رود مواد شیمیایی که برای ایجاد رنگ در جلد های سبز زمردی کتاب های قرن نوزدهمی استفاده شده اند، حاوی مواد سمی باشد و کتابخانه ملی فرانسه با شناسایی این کتاب ها، آن ها را قرنطینه کرده است.
مشرق نیوز   ۱ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
به گزارش مشرق ، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است. ...
خبرگزاری مهر   ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
خرم آباد - در حالی پروژه هتل صخره ای خرم آباد با عمر 27 سال معطل احداث راه دسترسی مانده که استاندار لرستان از عدم حمایت سرمایه گذار دراین رابطه از سوی متولیان انتقاد کرد.
ایرنا   ۶ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تهران-ایرنا-حمله ساعاتی پیش به میدان گازی در سلیمانیه در کردستان عراق، 4 کشته برجای گذاشته است.
همشهری   ۱ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
پس از آنکه بلاروس، اوکراین را به اسکان سربازان در 2 بیمارستان در کی یف متهم کرد، مقام های اوکراینی این مراکز درمانی را تخلیه کردند.
با رویش گیاهان کوهی در طبیعت سفره های مردم مراغه با غذا های سنتی و بومی رنگین شده است.
خبر آنلاین   ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
صهیونیست ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.
همشهری   ۲۰ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
محمد نصرتی می گوید تراکتور مقابل استقلال راحت تر بازی می کند. چون آن فشار شکسته شد.
ایرنا   ۵۶ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت: رهبران مقاومت در غزه با ارسال پیام هایی، به مذاکره کنندگان حماس اطلاع داده اند که آمادگی کامل برای نبرد در رفح دارند و آنها نباید امتیازی در قبال ممانعت از نبرد در این ...
فرارو   ۸ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی وصعود های ورزشی در تشریح وضعیت سه سنگنورد ایران که حضور در مسابقات گزینشی المپیک را پیش رو دارند، وضعیت محیا دارابیان مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد ...
سلامت نیوز   ۲ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از گام بلند سازمان غذا و دارو در جهت تسهیل تولید محصولات جدید در شرکت های داروسازی خبر داد.
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک صبحگاهی تهران خبر داد و گفت: شاهد افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی هستیم.
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
انقباضات و اسپاسم ها بیشتر در ران ها، ساق پا، دست ها، بازو ها، شکم، قفسه سینه و قوس های پا دیده می شوند و می توانند بخشی از یک عضله، همه آن یا گروهی از عضلات را درگیر کنند.
ورزش 3   ۳ ساعت پیش    
پارسا جعفری در پایان بازی با تراکتور به شکلی جالب خود را برای ضربات پنالتی گرم نگه داشت.
ایرنا   ۴۳ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می شود.
ایرنا   ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- دولت هلند جمعه اعلام کرد، در صورتی که آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا پیشنهادها برای تقویت بی طرفی خود را اجرا کند، ازسرگیری کمک ها به این نهاد را بررسی می کند.
فرارو   ۳۶ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
شب گذشته پرسپولیس در اراک با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم از جام حذفی حذف شد. یکی از ضربات از دست رفته پرسپولیس پنالتی وحید امیری بود. او پس از این اتفاق از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد.
خبرگزاری مهر   ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
عملیات وعده صادق نقش مهمی در ارتقاء وضعیت بازدارندگی کشورمان و تثبیت جایگاه ویژه ایران نظام امنیتی غرب آسیا داشت.
الف   ۴۴ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن، دانشجویانی را که در محوطه این دانشگاه تحصن کرده اند، به اخراج و تعلیق تحصیلی تهدید کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۲۷ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
یکی از مسئولان ارشد حماس اعلام کرد که پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع حماس درباره مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا را دریافت کردیم و بعد از اتمام بررسی ها پاسخ خود را اعلام می کنیم.
دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: زمانی که شوک یا تنش سیاسی در کشور رخ می دهد مردم نه از روی نیاز بلکه به علت نگرانی از افزایش قیمت دلار در آینده اقدام به خرید ارز می کنند.
خبرگزاری مهر   ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اراک- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی واژگونی خودرو در کیلومتر 30 جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت.
ورزش 3   ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مجتبی حسینی پاسخ می دهد که آیا شکست دادن پرسپولیس شیرین ترین برد دوران مربیگری اش بوده یا خیر.
الف   ۱۷ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.
ورزش 3   ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
تمام باشگاه ها روی این دو محور می چرخد: یکی احترام و رسیدگی به پیشکسوت و دیگر توجه به آکادمی
قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با 49 سنت معادل 0.55 درصد افزایش به 89 دلار و 50 سنت رسید.
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد، تعداد از اماکن ورزشی که غیرفعال است جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر فعال کند.
 
 
 
 

جدیدترین خبرها