یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

فرق دختران با حجاب و بى حجاب

دختر در خیابان راه میرود

موهایش تا کمرش آمده

سایه چشم پر رنگ

و رژ لبش چشم هر بیننده ای را خیره میکند 

هر کس میبیندش

فکر میکند تازه از مجلس عروسی آمده

قیافه ی غرور آمیز به خود گرفته

اما در دل یک خواهش دارد

تمام این کار ها هم به خاطر آن کرده

خواهشش هم از مردان است

مردان پسران خواهش میکنم مرا نگاه کنید

من نیاز دارم

التماس میکنم

من حاضرم روزی یک ساعت جولوی آینه

با صورتم ور بروم

تا شما مرا نگاه کنید به من اعتنا کنید

جالب است قیافه ای که گرفته با این حرف نمیخورد ...

چه کرامت و احترامی دارد این زن ...

- - - - - --

دختر در خیابان را ه میرود

قیافه ای به خود نمیگیرد

چون نیازی به قیافه گرفتن ندارد

چادر مشکیش تمام حرف ها را میزند

چادرش خیلی چیز ها میگوید

میگوید من این زیبایی را به راحتی نشان نمیدهم

این زیبایی ارزش دارد

و چه کرامتی دارد این زن ...

نظرات 2 + ارسال نظر
khatereh جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 21:53 http://physics90vru.blogfa.com/

درود بر شما وبلاگ نویس محترم
میخواستم بگم که من چادر نمیپوشم و خیلی باحجاب نیستم
خیلی هم اهل آرایش نیستم
ولی همین یه ذره ای هم که آرایش میکنم به خاطر این نیست که جلب توجه کنم
آرایش میکنم به خاطر خودم
اعتقاد دارم که انسان به دنیا نمیاد تا برای دیگران زندگی کنه.
فکر کنم مطلبی که نوشتید خیلی چیزها رو در بر نمیگیره

جیغ چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 07:38 http://jootii.blogsky.com

سر صبی خندوندی منو ...خوبه خدا اجرت بده....
جک باحالی بود...
میشه بگی اون خانوما که با چادر مشکی هفت قلم ارایش هم دارن تکلیفشون چی میشه ؟ خانومای با کرامت محتاجه نگاه مردان و پسران؟ یا خانومایی که محتاجن ولی میخوان بگن کرامت هم دارن؟

سلام خسته نباشی دوست عزیز مطلب جوک نبود کمی تا قسمتی واقعی بود ولی مطلبی هم که نوشته بودی دور از ذهن نبود ممنون از شما برای سر زدن به وب بنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد