یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

تصمیم های درست از کجا می آیند؟

مردی در سن 34سالگی مدیر بانک شد، او هرگز حتی رویای این موفقیت را ، آنهم در این سن نمی دید، روزی فرصتی برای صحبت با رئیس هیئت مدیره بانک یافت، همان که خودِ اورا برای این شغل پیشنهاد داده بود.
مدیرجوان گفت: مسئولیت بزرگی به من سپرده شده ومن تمام سعی ام را خواهم نمود، البته اگر از گنجینه عظیم تجربیات خود، توصیه هایی به من بنمایید،تا موفق تر عمل نمایم،  از شما سپاسگذار خواهم بود.
مرد پیر بعد ازکمی فکر به مدیر جوان نگاهی کرد وفقط دوکلمه گفت:« تصمیم های درست!»
مرد جوان انتظار توصیه ای بیش از این را داشت، بنابراین گفت: راهنماییتان برایم بسیار مفید و با ارزش است ، اما ممکن است کمی بیشتر توضیح دهید وبگویید چگونه میتوانم همیشه تصمیم های درست بگیرم؟
رئیس هیئت مدیره به هیچ عنوان آدم پرحرفی نبود، به همین دلیل فقط گفت: «تجربه!!!»
مدیر جوان جواب داد: درست به همین دلیل هم از شما سوال کردم، زیرا گمان میکنم که به اندازه کافی تجربه ندارم، آیا میتوانید به من بگویید، چگونه میتوان به تجربه دست یابم؟
مردِ پیر لبخندی زد وجواب کوتاهی داد: «با تصمیم های غلط»...!

هیچ راهی بدون اشتباه نیست، وبرای رسیدن ؛ نیز هیچ چاره ای جز رفتن نیست....





وحدتی

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 17:23

حتمااونهم تو شیر هایی که به مردم داده بود آب قاطی کرده که در سن 43 سالگی رئیس شده!

امیر پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 17:25

علیرضاجان سلام ببخشید ازخستگی 34 رو 43 خوندم عکسهای خیمه روی وبلاگ دبستانمون هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد