یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

بابا


بابا پول میخوام
بابا موبایل میخوام
بابا لب تاپ میخوام
بابا میخوام برم مسافرت پول بده
بابا لباس ندارم
بابا برای دانشگاه پول لازم دارم
بابا بابا بابا

چرا یک مرتبه هم گفته نمیشه
بابا همین که پیشم هستی برام کافیه...
بودن در کناره تو برای من یک دنیاست!
گاهی دلت میخواهد به بعضی ها بگویی
باش حتی اگر من دیگر نباشم!

نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 21:39 http://bayda.blogsky.com

فقط از یک عاشق بر می آد.
نمیدونم چرا این روزا اینقدر عاشقی کمرنگه؟!!

ابوالفضل نوروزی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 19:02

آقای حسینی مطالبتون خیلی قشنــــــــــگ است استفاده کردیم .
درضمن(با اجازتون ) وبلاگتون رو هم لینک کردم .

سلام آقای نوروزی لطف کردی که به وب بنده سر زدی .افتخاری است برای بنده لینک وب شما باشم .لااقل وبلاگ خودتون راهم معرفی می کردید.ممنون

گازران یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 20:53

به نظرم پدر به گذشته خود وآینده فرزند می اندیشد.

حمید سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 20:48

با سلام ،این مطلب دل منو سوزوند چرا که امروز سومین روز در گذشت پدربزرگم بود(مثل پدرم بود چون که هفت سال از زندگیمو پیش اون بودم ومنوبزرگ کرد) واقعا دلم یادشو کرده .لطفا برای امرزش اموات بویژه پدربزرگم صلوات و حمد وسوره بخونید

سلام خداوند مهربان تمام رفتگان را بیامرزد پدر بزرگ عزیز شمارا با شایستگان مشهور کند انشالله.

حسین نصراللهى جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 09:58

راحت نوشتیم بابانان داد بى انکه بدانیم باباهمه جوانیش راداد براى
شادى روح همه باباى دنیاکه دیگه هیچ وقت پیشه بچه هاشون نیستن یه دسته گل به زیبایى !!!.....حمدوسوره بفرستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد