یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

عید فطرمبارک

یادمن باشد فردا دم صبح،جور دیگر باشم .بد نگویم به هوا،آب ،زمین...

مهربان باشم،با مردم شهر وفراموش کنم،هرچه گذشت.

خانه دل،بتکانم از غم وبه دستمالی از جنس گذشت،بزدایم دیگر تار کدورت از دل .

یاد من باشد فردا دم صبح به نسیم از سر صدق،سلامی بدهم

وبه انگشت،نخی خواهم بست،تا فراموش نگردد فردا زندگی شیرین است ،زندگی باید کرد.

گرچه دیر است ولی کاسه ای آب به پشت لبخند بریزم 

شاید به سلامت زسفر برگردد.....                       شعر ازفریدون مشیری

بذر امید بکارم دردل .لحظه را در یابم.من به بازارمحبت بروم فردا صبح،

مهربانی خودم،عرضه کنم،یک بغل عشق از آنجا بخرم.

یاد من باشد فردا حتماً به سلامی دل همسایه ی خود شاد کنم.

بگذرم از سر تقصیر رفیق،بنشینم دم در، چشم بر کوچه بدوزم با شوق ،

تا که شاید برسد همسفری ،ببرد این دل ما را باخود .و بدانم دیگر قهر هم چیز بدی است...

یاد من باشدفردا حتماً باور این را بکنم که دگر فرصت نیست و بدانم که اگر دیر کنم،مهلتی نیست مرا

و بدانم که شبی خواهم رفت و شبی هست که نیست ،پس از آن فردایی...

                                                       <<فریدون مشیری>>



نقل از اصفهان دفاعی4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد