یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

مشکل شما هست به دانش آموز چه

ببینید من الان اعصابم خورده  - حقوقم کم شده - ماشینم خراب شده - اجاره خونم با قسطام عقب افتاده - دیشب با زنم دعوام شده - با برادرم قهر کردم - گربه ی همسایمون زده سر گربه ی همسایشون رو شکسته -پسرم امسال هم کنکور قبول نشده - دیوار اونا بلنده دیوار ما کوتاهه - آقای مدیر غیبتم رو زده - سرم هم خیلی درد می کنه و ......



ادامه مطلب....

 بنابراین:

۱- سر کلاس جم نمی خورید

۲- کتاب رو خودتون می خونین چون من اصلا حوصله ی درس دادن ندارم

۳- سوال نمی کنید

۴- آخر زنگ من سوال می کنم و هر کس که بلد نبود کتک می خوره

۵- امروز خیلی بی شعور شدید

۶- مواظب خودتون باشید چون سه چهار تا چوب کت و کلفت گذاشتم اینجا

۷- دیگه توی خیابون نبینمتون

...

۱۰۰- من خیلی خستمه و می خوام بخوابم آخر زنگ صدام بزنید

 

{آخر کلاس}

خوب برای تکلیف ۱۰ بار از روی درس بنویسید

ضمنا فردا برای کاردستی یادتون باشه فقط تخم مرغ بیارید . هر کس تخم مرغ آورد ۲۰ می گیره

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد