یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

سخن آموزنده

خوشبختی ما در سه جمله است : تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا

ولی حیف که ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم :حسرت دیروز، اتلاف

 امروز، ترس از فردا

نظرات 5 + ارسال نظر
توحیدی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 15:04

سلام نازنین دوست داشتنی

نمیدونم چطور ازتون تشکر کنم بابت همه خوبیات

واقعا از مطالب قشنگتون لذت میبرم وصدالبته استفاده هم میکنم

جندتامطلب رو به شورای دبیران ومجمع عمومی اولیاءارائه کردم.محشر

بعدازمدتها به ایمیلم سرزدم.خیلی شرمنده کرده بودید.بازهم ممنون

سالم وعاقبت به خیر باشید.

روحانی چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 21:07 http://http:/

با سلام نمیدونم چگونه ازت تشکر کنم فقط میتونم بگم که وب لاگ شما بی عیب ونقص است اما با صبرو پایداری میشه از این بهتر شد . اگر صبروپایداری پیشه کنی وبلا گت بهتر خواهد شد .موفق باشی دکتر

عاشق دکتر گفتنتم مهندس

مجتبی پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 19:48

مطالبت خیلی بروزه
سلام توررو جون هرکی که خیلی دوسش داری اگه در سال حتی یه روز شنگول بودی فقط دست وپاتو ببند وچشماتو هم ببند که یه وقت مهتابی عوض نکنی -پس دیدی باید بازم صبرو پایداری پیشه کنی

به روی چشم همه جا هارو می بندم که دست از پا خطا نکنم.

توحیدی شنبه 13 آبان 1391 ساعت 22:12

میخوام یه نفر به من بگه این جریان مهتابی عوض کردن چی چیه؟


بعدشم این آقازاده کیه که وارد معقولات ومنقولات شده !!اونم بدون مجوز

راستی امروز خیلی سرحالم .مهتابیتون نسوخته؟؟!

سلام بدلیل مشکلات فراوانی که در استفاده از لامپ های مهتابی پیش آمده وخانواده های متعددی را از هم پاشانده تصمیم گرفتم آب رفته را به جوی بازگردانده وفقط از لامپ کم مصرف استفاده نمایم.





ممنون از الطاف وراهنمایی ونکته سنجی جناب عالی منتظر همیشگی پیشنهادات وانتقادات شما ودیگر دوستان هستم.

مریم جمعه 26 آبان 1391 ساعت 01:15 http://rozegarno.blogsky.com//

سلام
من با مهتابی عوض کردن ودست وپا بستن کاری ندارم اومدم بگم که این کلمات خیلی تاثیر گذاره ممنون که یک جا جمعشون می کنید .

م ی گ م که چرا این ها که نظر می دن وبلاگشون نمایش داده نمی شه وبلاگ ندارن یا قابل نمی دونن کسی از مطالبشون سود ببره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته باعرض معذرت وببخشید ناراحت نشید هااااااااااااااا

سلام
ممنون از اظهار لطفتون.
به وبلاگ زیباتون سر زدم امیدوارم دوباره هم از نظرات شما استفاده کنم.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد