یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

بچه های مدرسه روستای نقاب فاروج(ساده و صمیمی ومعصوم)



دوستان سلام امروز یهو دلم غش کرد برای معصومیت وزیبایی دانش آموزان محل خدمتم به احمد آقا گفتم بچه هارو نظمی بدهیم ویک عکس زیبا باهاشون بندازیم موبایلو در آوردم و چلیک چلیک شروع کردم به عکس گرفتن .امیدوارم هیچوقت حسرت این روزهارو نخورم.دوستتون دارم بچه ها  91/10/03

نظرات 6 + ارسال نظر
م ح.ت یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 20:14

سلام

خاطرات سالهای79و80و81زنده شد.یادش بخیر

یاد باد آن روزگاران یادباد....

اصغر نگاری کجایی که یادت بخیر!!!

هادی کاهویی یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 22:50

یادش بخیر .چقدپیاده تا ترنیک میرفتیم وبه زور از خلیل ذوقی روغن زرد و پنیر محلی و...میگرفتیم.
حسین جنگجو یادت بخیر با اون صبحانه مخصوص از صندوق...
مجید ابراهیمی کجایی با اون تن ماهی های همیشگیت

اضافه کارهای 5شنبه کجایین.یادتون بخیر
بچه های خوب نقاب،ترنیک،میرفضل الله ومرغزار یادتون بخیر. کجا رفت اونهمه فتیرمسکه. ای دادبیداد

یادش بخیر نگو دلم خون شد.

مجتبی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 07:56

آفرین به همت بلندت آفرین . موفق باشی

قربانی-عباس دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 18:27

سلام یادش بخیر منو یاد مرغزار انداختی با اون هم خاطره ای کاش باز دوباره راه برگشتی بود یادش بخیر راستی میبینم که هادی هم توجمع شما است از همین جا بهت هادی جان سلام می دم اینجا بعضی وقتها یادت می کنیم با وفا

یاد باد آن روزگاران یاد باد.

jamshid چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 18:40

کاش برائ عکسهای سالهای قبل ما هم کمی دلت تنگ میشد.یادفتیر مسکه با کادو روز معلم بخیر.یاد ستمهای شکری وچای بخیرو... ازماهم عسک بذار تابفهمیم به یادماهستی.

حتما حتما

jamshid پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 18:34

عسک ما کو

سلام منتظر یک عکس زیبای خودت از مناظر چین هستم .بلافاصله اقدام می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد