یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

بزرگتر از پدر

وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود. یعنی سنش ۳۰ برابر من بود

 

وقتی من ۲ ساله شدم، پدرم ۳۲ ساله شد یعنی ۱۶ برابر من

 


وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد یعنی ۱۱ برابر من

 

وقتی من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد یعنی ۷ برابر من

 

وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد یعنی ۴ برابر من

 

وقتی من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد یعنی ۳ برابر من

 

وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد یعنی ۲ برابر من

.

 

.

 

.

 

.

 

 
می ترسم اگه ادامه بدم ازپدرم بزرگتر بشم
نظرات 2 + ارسال نظر
قربانی دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 12:55

کار خدا رو ببین الله اکبر سن مامانا رو هم همینجوری حساب می کنند

ناشناس پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 21:18

نترس ادامه بده ،من اینجام ،قرمزته

ممنونم ناشناس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد