یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

روزی به نام تو ...

* مثال همیشه دوستت دارم .. نه کم ولی بیش چرا *


گاهی اوقات دلم تنگ میشود .. و دلتنگی چه حس عجیبی است !


دلتنگ تو .. دلتنگ تمامی نفسهایت که بوی باران میدهد

دلتنگ تو .. دلتنگ ترنم عجیب سرانگشتانت .. دلتنگ رنگ خوشایند پیراهنت

و شاید دلتنگ تمامی نگاههایی که به کاغذها میکنی!


فنجانی قهوه آماده

من نشسته در کنار تو .. تو ایستاده در کنار من

من دلتنگ تو .. تو دلتنگ تمامی خودت !


گاهی اوقات دلم تنگ میشود

برای رویاهای کودکی .. برای روبانهای سفید رنگ موهایم

رای خانه قدیمی و شاید اینبار برای روزهایی که بر ما گذشت

نه چندان دور ! نه چندان دیر !


گاهی اوقات دلم تنگ میشود

برای لحظه ها .. برای شادیها .. برای سکوت

و شاید اینبار برای دلتنگی هم دلم تنگ میشود !

و من در باریکه زمان دوباره آغازگرم

و تو هنوز کوله بار گندمزار را زمین نگذاشته ای مرد من


گاهی اوقات دلم تنگ میشود

به تنگی روزنه بهشت !

اما هنوز هم همانم

همانی که عاشقانه دوستت دارم

و امروز روز توست ! روز تو ؟!



نظرات 1 + ارسال نظر
رند پارسی پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 23:35 http://rendeparsi.blogfa.com

زندگی ، ارزش آنرا دارد که به آن فکر کنی !
زندگی ، ارزش آنرا دارد که ببویی اش چوگل ، که بنوشی اش چو شهد !
زندگی ، بغض فروخورده نیست !
زندگی ، داغ جگر گـــوشه نیست !
زندگی ، لحظه دیدار گلی خفته در گهواره است !
زندگی ، شوق تبسم به لب خشکیده است !
زندگی ، جرعه آبی است به هنگامه ظهر در بیابانی داغ !
زندگی ، دست نوازش به سر نوزادی است !
زندگی ، شوق وصال یار است !
زندگی ، لحظه دیدار به هنگامه یاس !
زندگی ، تکیه زدن بر یار است !
زندگی ، چشمه جوشان صفا و پاکی است !
زندگی ، موهبت عرضه شده بر من انسان خاکی است !
زندگی ، قطعه سرودی زیباست که چکاوک خواند ، که به وجدت آرد به سرشاخه امید و رجا !
زندگی ، راز فروزندگی خورشید است !
زندگی ، اوج درخشندگی مهتاب است !
زندگی ، شاخه گلی در دست است که بدان عشق سراپا مست است !
زندگی ، طعم خوش زیستن است، شور عشقی برانگیختن است !
زندگی ، درک چرا بودن است، گام زدن در ره آسودن است !
زندگی ، مزه طعم شکلات به مذاق طفل است !
زندگی ، به که چقدر شیرین است !
زندگی ، خاطره یک شب خوش، زیر نور مهتاب، روی یک نیمکت چوبی سبز، ثبت در سینه است !
زندگی ، خانه تکانی است ؛ هر از چندگاهی از غبار اندوه !
زندگی ، گوش سپردن به اذان صبح است !
زندگی گاه شده است ، خوش نیاید به مذاق !
زندگی گاه شده است که برد بیراهم !
زندگی هر چه که هست ، طعم خوبی دارد ، رنگ خوبی دارد !
زندگی را باید ، قدر بدانیم همه !!!
*************
زندگانیت سرشار از عشق محبت حس خوش خوشبختی و خدا...[گل][بدرود]

ممنون از اظهار لطفتان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد