یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

پر گویی


قراربود مهمانی راخیلی زود تمام کنیم وبه خانه برگردیم

اماچون از آخرین دیدارمان زمان زیادی می گذشت

حدس می زدم که به قرارمان عمل نخواهیم کرد!

حداقل از خودم مطمئن بودم ، چون تا صبح حرف برای گفتن داشتم...

تانیمه شب چیزی نمانده بود که صحبت از پر گویی بانوان به میان آمد

مسئله ای که آقایان هم چندان از آن بی نصیب نیستند!

برای خالی نبودن عریضه گفتم:

"جایی خواندم که خانم ها حدود سی وچهار ساعت حرف برا ی گفتن دارند..."

دادگاه یک طرفه بود ، لذا یکی از مهمان ها برای تایید گفته ی من،اینچنین افزود:

استادمان می گفت:

با همسرم بر سر طولانی بودن مکالمات تلفنی اش همیشه بحث داریم.

 چند روز پیش به تفاهمی جزئی جهت کاهش زمان مکالمه رسیدیم

روز بعد تلفن زنگ خورد وهمسرم گوشی را برداشت.

بعداز یک ربع، مکالمه اش تمام شد.

با خوشحالی به سمتش رفتم وگفتم:

کی بود؟

آفرین!

چه به موقع صحبتتو تموم کردی!

همسرم پاسخ داد:

اشتباه گرفته بود!!

نظرات 1 + ارسال نظر
MYTHEME20 یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 13:22 http://mytheme20.blogsky.com/

سلام با پرداخت روزانه مبلغ 2000 هزارتومان یا ی شارژ 2000هزارتومانی ایرانسل 1000تا بازدید کننده ب وبلاگ خود بفرستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد