یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

الحاق قوچان و درگز به خراسان شمالی به نفع مردم ‌منطقه است

الحاق قوچان و درگز به خراسان شمالی به نفع مردم ‌منطقه است

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس گفت: الحاق شهرستان‌های قوچان و درگز به خراسان شمالی به نفع مردم ساکن در این دو شهرستان است.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ موسی‌الرضا ثروتی با اشاره به اینکه تقسیمات کشور برای استانی شدن یک منطقه در اختیار مصوبه مجلس و شهرستان ‌یا بخش شدن یک منطقه ‌یا الحاق و انتزاع آن‌ها برعهده هیات دولت است، افزود: بنابراین الحاق شهرستان‌های قوچان و درگز از طریق هیات دولت و با رضایت مردم انجام می‌شود.

 وی ادامه داد: زمانی که خراسان شمالی استان شد، مردم ساکن در قوچان رضایت چندانی برای پیوستن به خراسان شمالی ‌نداشتند، اما حال بعد از گذشت ۹ سال تمایل دارند تا به این استان بپیوندند.

 ثروتی اظهار کرد: با توجه به وجود شهرستان‌های زیاد در خراسان رضوی، استاندار این استان طی ۹ سال اخیر موفق شده است تا سه الی چهار مرتبه به آن دو شهرستان سفر کند، این در حالیست که استاندار خراسان شمالی طی این مدت بیش از ۱۵ مرتبه به شهرستان‌های موجود در این شهرستان سفر کرده است.

 وی تاکید کرد: خراسان شمالی در صورت رضایت مردم شهرستان‌های قوچان و درگز برای الحاق به این استان‌، از آن‌ها استقبال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان افزود: هیچ محدودیتی برای خراسان شمالی در خصوص واگذاری مسوولیت به ساکنان قوچان و درگز وجود نخواهد داشت./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد