یادگارمن
یادگارمن

یادگارمن

پ ن پ


رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر...میگه : شمام دستشویی داری؟!

میگم : پ ن پ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟!

 

رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا سردردش میخوام!!!

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم، یارو میپرسه نذریه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!

رفیقم شمارمو می خواست، گفتم: یادداشت کن 0932
میگه تالیا داری؟میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ همراه اول شماره خالی نداشت بهم تو تالیا خط داد!

دارم از گرما میمیرم، خودمو مثله چی دارم باد میزنم. بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان می کنم!

رفتم سم بخرم واسه سوسک، یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!!

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ فوت کن، قطع کن!

زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام، بقیش هم آدامس بدین!

حواسم نبود با صورت رفتم تو در. یارو میگه ندیدیش؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ  دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم !

یه طوطی گرفتم. فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم!

دارم تلویزیون می بینم.مادر بزرگم اومده کانالو  عوض کرده و میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!

میگم آقا شهید همّت کجاس؟ میگه بزرگراه شهید همّت؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خوام خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم!!!

سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون. گفتم مرسی. آقا می گه پیاده می شین؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد!

در آسانسورو باز کرده کوبونده تو سر من از درد اشکم در اومده میگه آخی دردت اومد؟؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیدم شب جمعه اس  گفتم به یاد رفتگان ، یه دیده ای تر کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد